8 Eylül 2011 Perşembe

Ders icin bu kadar düsünmemistim....

Merhabalar.
 Uzun süredir Did Dans Lo Mode  de gördügüm ve cok begendigim portföylerden yapmayi denedim.Tabi dikis konusunda annemden yardim ala ala.
Cok cok profesyonel olmasa da benim isini görür..Ama sunuda itiraf etmeliyim ki okul derslerine bu kadar düsünseydim üniversiteyi birincilikle bitiririm. :))
Umarim sizlerde begenirsiniz.


Icine mukavva kalinliginda ama daha sert ve plastik panodan, yarim yuvarlak kalip kestim. Daha dogrusu abim  kesti.Cünkü cok sertti.


Plastigin bir yüzüne metrelik elyaf  "deniliyormus" kestim ve yapistirdim.


Kenarlarinda fitili de ekleyip tegelledim.Makina da dikip genek seklini aldi.


Cit citi,telefon gözünü dikip en son kenarlarini elimde diktim.
Ve artik hazir......


Ben ve yeni cantam.:))


Not:Sizde begendiyseniz ve nasil kullanirim diye düsünecek olursaniz tavsiyem kumasiniz döseme tarzi kalin kumas kullanirsaniz converse, kot dar ya da bol  pantolon, üzeri cok abarti olamyan bir tisörtle cok iyi olacagini düsünüyorum....
Tesekkürler..

1 yorum: